Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, December 12, 2009

Suke-suke

Tadi, amirul ngan feroz ada datang kedai. kiteorang sembang2...macam2 citer yang dibualkan... nanti dah kahwin,xleh ler sembang macam selalu...sementara bujang nie, no problem punyoo...... diorang ler antara kawan yg paling rapat ngan aku sekarang... tapi, feroz xleh kacau sangat.... kalo amirul, okey jer...hehehehe....Maklumler...kawan kenal masa kat giat...gi putek sesame...gi gimik sesame...gi skm pun sesame... bergaduh dan bertekak pun sesame...isshhh...teringat kenangan manis bersama...cewaaaaaaaaaaaaaahhhhhh.......!

Ari nie, diorang berdua teringin nak makan chicken chop. aku suggest supaya diorang makan kat medan gopeng....janji antara aku ngan feroz masih x settle... masa kami mule2 masuk giat... dapat first elaun, aku belanja die chicken chop n die belanja aku laksa...tapi masih tak tertunai....padahal da setahun berlalu...akan ku tunaikan secepat mungkin janji ini....hihihihihihih....tunggu ek....

No comments: