Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, February 14, 2009

KISAH TAK DISANGKA....

semalam...
aku da excited nak balik...
ape lagi...
bersemangatlar ambik helmet...
hehe..

tanpa rasa bersalah....
dengan muka slumber..
aku pun keluar dari giat...
sedang asyik berjalan.....
ada seseorang memanggilku...
owh..feroz rupenyer....
dia seperti berkata sesuatu...
ayat dia yg paling aku xnak dengar...
"kak dalila.....tue helmet mirul"

yelah...
helmet yg ada kat tangan aku...rupanyer...
helmet amirul daaa.....
malu bukan kepalang.....
aku ingatkan amirul xda kat situ!!!!
tapi....dia ada...
lagi la bertambah malu....
kawan-kawanku yg lain,apa lagi????
diorang punyer la suke gelakkan aku....
malu beb.......
malu sesangat.......

No comments: