Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 11, 2009

AKU

boring...
xrasa nak berkahwin...
hati????
ape cer dgn hati?????
tue, kena tya r kat hati!!!!!!!

bosan....
ijam....
ntah???????
dia pun....
aku da 3 ari xjumpe.....
ape cer agaknya??????
hp dia rosak...
xleh balas mesej......
aku xrase dia untuk aku....
nape ari ni baru gtaw?????
smlm...
berpuluh kali aku col...
tapi...
xda respon dari dia.....
adakah kasih antara kami semakin pudar????
adakah semakin hilang?????
aku pun xtaw???
hanya berserah...
just follow the flow......
da xnak mengharap...
xnk dikatakan terhegeh-hegeh....
hati aku terlalu sakit....
so...
ape yg terbaik???
layan novel....

aku pun...
berusaha x ikut dia sabtu nie...
biarlah kami xbertemu seketika...
berilah ruang untuk aku....
berilah masa untuk aku berfikir........

lagipun...
ape yg aku impikan...
belum tercapai....
dalam usia begini???
ape yg da aku dapat????
rumah....kereta...kerja???????????
bisnes pun baru bermula...

izinkan aku berlari...
berlari dari sini...
berlari dengan tenang....
fikiranku semakin buntu...
buntu mengharungi kehidupan yg mendatang...

aku ingin pergi jauh...
jauh dari sini...
jauh dari semua orang...
jauh dari segalanya...........
biar aku sendiri.....
hanya aku sendiri....
sendiri melayari kehidupan......
tanpa ditemani......
hanya aku sendiri...............................

arghhhhhhhhhhhhhhh..........
lupekan segalanya...
lupekan semuanya....
semua di tahap kronik........
terutamanya hati nie....
hati nie....
sukar diluahkan...
sukar dimengerti....
biarlah aku begini.....

No comments: