Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, April 14, 2009

pagi tadi, tercetusnya sebuah peperangan antara aku n ijam....hmmmmmm... sakitnyer ati.....eeeeee, xsukeler.........benci....... last minutes, dia kate xleh anta aku...... huh, menyusahkan orang jer...... kalo gtaw awal2 leh gak aku trime..... blh aku follow my mum aje.... tapi...xsempat....huwaaaaa......dengan keadaan yang sakit ati...duit tengah kering...... memang sakit ati.....aku nie...biler sakit atie, rasa membara aje...... die dok ler pujuk aku...but for me...no way.....!!! reason sb die xjadi ambik, aku leh trime.... tapi...naper gtaw lambat??????????huh....sekarang da kureng sakit ati tue...da xmembara....tapi, aku ngan dia????ntah........ malas nak pikir... makin lame bertunang...makin banyak dugaan..... kekadang tue, terpikir gak nak putuskan pertunangan nie....... tapi, akal masih waras.... aku masih sayangkan die... maklumler, he's so matured.... but me? still childish....hehehehe... juz see n wait......... bad or hepy ending??? hope...a hepy ending ............

No comments: