Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, July 21, 2010

Apehal nie?

Semalam masa lepak kat gerai...
Kiteorang pun berborak....
Aku ngan kak su...
Kak su pun story kat aku...
Kiteorang nie, kalo jumpe memang riuh...
Macam xjumpe setahun...
Die story pasal ex-majikan aku...
Boleh ex-majikan aku cte kat his new worker,
Yang aku slalu tutup kedai awal...
Geramnyer...
Standardler kalo tutup 9 lbh...
Wife die cakap ok jer...
Hurm....manusia...

Kesian his new worker,...
Nak makan pun kak su tlg bungkus...
Dia takut nak tutup kedai....
Memang kesian...
Nasib baik aku da stop awal....
Kalo tak, memang angin....
Memang aku xjadi wat partime ngan die masa pose,....
Time aku keje ngan dia.,xder pun nak cakap macam tue....
Mentang2 aku da berenti...
Hisss....geram betulll.....

Miss T neighbour kedai aku pun 1 hal....
Depan cakap ok...xpe...
Dekat belakang cakap macam2...
Ada ker patut....?

No comments: