Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, August 14, 2010

Al-kisahnyer


Dah 4 hari kite berpuasa.....
Baru sekali aku berbuka dengan ijam....
Yang kesiannya, dia bersahur sorang2......
Nasib baik ler dia xkisah.....
Dia pun paham isteri dia nie macamaner?hahaha....
Tahun nie kiteorang akan menyambut raya bersama....
Sebagai perempuan, da tentu first raya balik Grik....
Petang raya kedua, kiteorang akan balik ke Sg. Siput...
Setakat nie, ituler plan nyer....
Xtauler kot akan berubah pulak?,,,.....
Ermmm....balik Grik pun maybe pagi2 raya....
Coz ijam malam raya balik agak lewat....
So, redha jer lah.....

Tahun nia, aku tempah 3 pasang baju kurung pahang....
Warna coklat, purple, putih turqoise.....
So, sekarang tengah fikir nak belikan ijam baju melayu warna ape?..
Nak gak belikan die t-shirt dan seluar.....
Aku punya ada lagi....
Just nak cari kasut raya...
Walaupun, masih banyak kasut yang aku beli tapi xpakai lg....

Minggu depan plan nak balik berbuka kat Sg. Siput...
Tapi xconfirm lg....
Takut ijam xleh cuti....
Akan ku cuba agar die dapat cuti....
Nak drive ke sana sorang2 aku takut....

No comments: