Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, May 2, 2013

Apa-apa Aje!!!


Assalammualaikum dan selamat petang....
Cepat rasanya masa berlalu....
Now dah masuk bulan mei.........
2 bulan lagi, in shaa allah aku akan bersalin.....
Seronok + gementar + takut + dan banyak lagi....
Nak tak nak, aku tetap akan dan perlu melaluinya......
Ntahla, sejujurnya aku sangat takut...huhuhuhuuh....
Tapi tak sabar nak tunggu baby yang dikandung melihat dunia....
Semoga ia lahir dalam keadaan sihat dan sempurna.....
Permata hati yang aku dan en suami tunggu hampir 4 tahun......
Mudah-mudahan dipermudahkan segala urusan.....
Masih surprise mengenai jantina my baby.....
Aku xkesah boy or girl......
Hurm..... xsangka kan aku berpeluang merasai manisnya pengalaman mengandung....
Alhamdulillah aku dikurniakan en suami yang sangat memahami....
Thanx a lot, coz en suami sabar dengan kerenah saya nie.....
Love forever and ever.....

No comments: