Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, December 5, 2014

Aku Masih Disini



Di usia 27 tahun.....
Aku masih berada didunia ini, dunia ciptaan Ilahi.....
Aku masih berusaha ke arah muslimah sejati (semoga mampu menjadi ahli syurgaNYA).....

Di usia 27 tahun.......
Aku berdiri sebagai pendidik di tabika KEMAS...
Malah, juga sebagai pelajar IPG......
Dua perkara dan tujuan yang berbeza ( mengajar dan diajar )..........

Diusia 27 tahun....
Aku mempunyai mahligai cinta yang bahagia....( acting a happy family... tetttt...tettttt)
Dihiasi permata berharga anugerah Ilahi.....
Itulah anakku Princess Nurjannah ( my adorable baby )...........

Di usia 27 tahun......
Aku masih ditemani seorang suami ( Megat Khairul Nizam )........
Suami yang baik, beriman ( my lovely hubby )......

Kisah disini....
Dan masih disini.......
Pena tanpa lelah mengukirkan kata.......
Semoga masih ada ketika aku didunia.....

No comments: