Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, June 22, 2009

aku da mule wat persiapan untuk perkahwinan aku........ 6 bulan dari sekarang....... aku ngan ijam rancang nak wat akhir tahun nie, maybe 26 Disember 2009. tapi....xconfirm lagi....

arinie, nak gi tempah baju.... aku pilih warna light maroon untuk umah pempuan....untuk umah lelaki, ijam nak warna hijau....... banyak bende nak kene wat..... tue pun, pagi td minta advice akak ipar aku nak wat baju fesyen ape???????? i have no idea larrr...........

sabtu yg lalu, aku beli sapu tangan...untuk org ramai aku bagi sapu tangan untuk orang dewasa and gule-gule untuk kanak-kanak. sapu tangan tue, aku wat simple jer....asalkan x membazir...... untuk ijam pun, aku tolong wat sekali...... dok kat gm pun xder watpe, aku lipat sapu tangan n ikat reben...

No comments: