Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, June 30, 2009

Perginyer Seorang Lelaki Bernama MJ

dunia da kehilangan Raja Pop....
aku agak terkejut dengan kematian Michael Jackson...
sedih pun ader, xtaw nape?
maybe, sebab ari2 kat gm aku dengar lagu MJ....
sejak kematiannya, lagi kerap kedai depan tue pasang lagu MJ....
so...
aku dengar jer lar....
kat Radio Sinar pun ada sesi mengenang MJ....
aku suke lagu 'Thriller' & 'Beat It'.......
Kematian MJ adalah secara mengejut....
dan...
aku pun terkejut.....
lagipun, dalam kul 11 lebih baru aku tau yang MJ dah meninggal dunia,...
tue pun masa aku lepak kat foodcourt gm dengan ijam....
kat situ ada tv, aku pun heran nape diorang siarkan gambar MJ wat konsert...
then, ijam gtaw yang MJ da xder....

Al-fatihah.....

Semoga rohnyer tenang disana....
tapi aku simpati & kesian, sebab pengebumian arwah dilambat2kan...
sedangkan,.....
sebagai orang Islam kite perlu cepat mengebumikan jenazah....
supaya jenazah tersebut x rase terseksa......

No comments: