Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Monday, December 14, 2009

Jejaka Idaman Hati


Mencintai mu
Seumur hidup ku
Selamanya
Setia menanti

Walau di hati saja
Seluruh hidup ku
Selamanya
Kau tetap milik ku

Hanya satu yang tak mungkin kembali
Hanya satu yang tak pernah terjadi
Segalanya teramat berarti di hati ku
Selamanya...

Mencintai mu
Seumur hidup ku
Selamanya
Kau tetap milik ku

Assalammualaikum...
Dalam masa lebih kurang seminggu lebih, aku akan bernikah dengan ijam...
InsyaAllah...
Lirik lagu nie aku tujukan khas untuk dia yang aku cintai dan sayangi...
Aku berharap agar hubungan kami berdua akan kekal bahagia sehingga ke akhir hayat.....
Aku teramat menyayangi dan menyintai dirinya...

Hanya kaulah jejaka idamanku wahai
MEGAT KHAIRUL NIZAM BIN MEGAT ISMAIL...


No comments: