Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, April 24, 2013

Adik Iparku Ditimpa Kemalangan....


Pagi semalam tengah sedap makan laksam, aku dapat mesej....
Dari en suami yang mengatakan adikknya eksiden......
Terkejut sekejap, pastu aku minta kebenaran nak gi hospital Ipoh....
Sebelum tue, haruslah aku mengambil en suami yang da bersiap menanti di bus stop....
Then aku dan en suami terus ke hospital, menuju ke arah wad kecemasan........
Mak yong ada kat situ tengah menunggu adik mendapatkan rawatan....
Aku ngan en suami bergilir-gilir masuk tengok adik sebab xleh masuk ramai-ramai....
Aku sempat bertanya keadaan adik kepada doktor...
Doktor pun tunjuklah gambar x-ray tue.....
2 tulang kat betis patah, pastu ada luka kat betis dan doktor cuci luka and simen sementara.....
Dalam pukul 1.30, aku gerak balik rumah sebab en suami kerja dan aku ada perjumpaan dekat sentang....
Petang tue, dalam pukul 5, aku gi hospital alone.......
Malam semalam adik kena operate untuk betulkan tulang...
Semoga adik cepat sembuh dan sabar menghadapi dugaan nie....

No comments: