Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, February 10, 2010

Catatan Harian


Sekarang, aku hanya duduk dirumah menjaga ijam sehingga dia sembuh...
InsyaAllah nanti ijam akan kembali seperti dahulu.
Tapi, mungkin ada sedikit perubahan dari segi perangainya...
Aku mengharapkan ijam kembali seperti sebelum nie....
Sekarang pun, ijam dah boleh cakap,boleh makan, boleh duduk...
Kalo berdiri kena pegang sebab badan ijam masih lemah.....
Tapi, ijam kuat semangat...
Nak makan macam2...
Antaranya nasi bukhari, nasi ayam, ferero rocher, sate kajang,....

Setiap masa aku akan melayan kerenah ijam...
Seronok gak.. Kekadang, aku suka usik ijam...
Maklumler, dah lame aku xbergurau dengan dia..
Rindu taw....
So.... buat masa nie aku just sabar dengan ijam....
Dia suka bercakap... Kelakar taw...

Waktu petang, ijam selalu ajak aku gi jenjalan kat kawasan rumah...
Sebab dia bosan asyik terperap kat umah..
Aku bawak dia ronda dengan kerusi roda, ambil angin petang...
Aku berpeluh, ijam pun berpeluh...
Agak romantik walaupun penat sikit....
Heheehehehe...

Bila malam, selalu ijam tido awal...
Tapi, dia akan terjaga tengah malam...
Mungkin nak ke toilet, terbatuk ataupun lapar...

No comments: