Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Saturday, February 13, 2010

Catatan Harian


Ijam...Oh ijam.... Sejak excident, satu aje yang ijam lupa...
Iaitu ijam lupe yang dia masuk hospital kerana excident....
Sebab semalam kawan dia col...
Dia gitaw kawan dia yang dia masuk hospital sebab demam....
Bila kiteorang tanya macamane boleh excident?...
Dia kata mana ada excident, dia cuma jatuh masa wat keje lanskap kat Sg. Rokam...

Tapi,perkara lain ijam masih ingat... Kire ok ler tue...
Cume doctor gitaw ijam still confuse...
Yake?.. Cume bile bercakap sesuatu tajuk, memang xleh campur dengan tajuk lain...
Dia pun semakin banyak bercakap... Aku suka usik dia...Hehehe...
Dia pun masih ingat yg aku nie adalah isteri dia...
Memang rasanya semua benda dia ingat kecuali excident kot?....

Kekadang rindu gak dengan sikap dia sebelum excident nie terjadi...
Maklumler, kiteorang baru aje menjadi suami isteri...
Sijil nikah pun x gi ambik lagi...
Sebab dia suke manjakan aku, dia penyayang, dia adalah jejaka idaman aku...
Inilah masanya Allah nak menguji kesetiaan aku pada Ijam...

No comments: