Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, February 25, 2010

Catatan

Ari sabtu ari tue aku ngan family balik kampung sebab menghadiri perkahwinan sedara aku iaitu razie & wani... Pastu kami bermalam kat Grik...Yang bestnya sume adik-beradik mak balik... tapi, mak ngah & mak cik balik hari aje... Ada berita yang menggembirakan, mak su mengandung lagi... Nampak gayanya dalam tahun ni, aku akan dapat lagi sorang sepupu... Aku pulak?... Entahler, xmengharap sangat pun tapi teringin gak.... Hehehe... Maklumler, ijam accident masa usia pernikahan kiteorang baru mencecah usia 3 minggu... So, wait n see jer lah happy news 2...

Ari ahad, kiteorang bertolak ke Kuala Kangsar dalam pukul 12.30 tengahari... Kiteorang sampai umah mak ngah dalam kul 1.30 petang... Aku ngan ijam naik kete achik... Sampai kat umah mak ngah, kiteorang dijamu makan tengahari, yang bestnya mak ngah buat tomyam.. Yummy...sedap.... Dalam kul 4 ptg, kiteorang berkonvoi 3 buah kete ke umah mak cik, dekat Taman Chandan Putri... Kat sana, mak cik sediakan minum petang... makan goreng pisang, kek, kerepek pisang, air anggur & laici... Riuhler umah mak cik bile kiteorang datang....

Lastly, aku dan ijam pun balik ke Sg. Siput... Umah family ijam... Aku dok sana 4 ari 3 malam... IsnyaAllah, minggu depan aku akan balik ke sana lagi... Dapatler tukar angin kejap...



No comments: