Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Friday, March 8, 2013

Hari Ini Punya Cerita!!!!


Assalammualaikum dan Selamat Hari Wanita Sedunia saya ucapkan
kepada wanita yang ada di dunia nie....
Waktu macamnie, aku masih berada di office, kalo di tabika awal-awal lagi aku
balik rumah.......
En. suami terpaksalah memasak sendiri untuk makan tengahari ni...Mujur en. suami
paham dan ringan tulang......

Pagi tadi, sarapan makan nasi lemak, kenyang sangat......
Thanx to Pn. Lia yang belanja makan pagi tadi.....
Tadi pukul 12 lebih, aku makan pulut kuning + rendang ayam.....
Thanx to Ustazah Jah sebab susah2 bawak dari rumah special untuk orang office.....
Alhamdulillah, murah rezeki hari ni.....
Bersyukur kepada Allah......
Sambil tue duduk sembang ngan Pn. Lia, kak Asmah and kak mahani....
Diorang menceritakan pengalaman bersalin masing-masing.....
Aduiii, takutnya rasa..........
Nak tak nak, aku dengar je la.....

Esok dah cuti, en. suami ajak gi gerbang malam.....
Kalo ikutkan hati, aku x minat tempat ramai orang.....
Tapi, ikut ajelah temankan dia sebab en. suami selalu temankan aku kemana saja aku pergi.....
Lagipun, 20 hb nie en. suami dah mula bekerja setelah lama bercuti a.k.a mc........
So, lepas nie dah xlehlah nak mengada-ngada sangat dah....
En. suami pun dah xsabar nak mula kerja........




No comments: