Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Thursday, March 7, 2013

Monthly Check Up.....


5 Mac 2013, seperti biasa aku ada monthly check up kat Klinik Simpang Pulai.....
Appointment pukul 2.00 petang........ Tapi masa sampai kat klinik, aku adalah orang yang kedua.......
Macam excited jer aku ngan en suami...........
Alhamdulillah tiada masalah ape-ape......
Berat aku naik 2kg, bulan lepas 41 kg..... Tekanan darah still lagi 11......
Paling best bila nurse bagi dengar jantung baby.....
Ya Allah, pelbagai rasa yang ada saat dengar jantung baby.....
Selama 3 tahun aku dan en suami menanti dengan penuh sabar.....
Akhirnya, Allah memberi aku peluang untuk merasai pengalaman mengandung....
Sangat-sangat bersyukur......
Semoga baby dapat lahir ke dunia dengan selamat.......

No comments: