Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Wednesday, March 20, 2013

Lelaki Atau Perempuan ?


Tadi gi beli nasi untuk makan tengahari.....
Kat depan pejabat jer pun kedainya......
Dah selalu jugak aku beli nasi kat situ....
Tadi akak yang jual tue tegur......
" Nie anak lelaki ni"...  Aku pun, "Alhamdulillah.... "
Walau ape jantina bakal anakku  tetap aku terima....

Sebelum nie beli nasi lemak pagi-pagi.....
Ada akak tue cakap, " Ni macam anak perempuan"
Aku pun senyum jer lah.......Hihihihihh
Aku tetap terima walau ape jantina bakal anakku....
Asalkan bakal anakku sempurna dan berada dalam keadaan sihat.....

Sebenarnya, aku pun tak sabar jugak nak taw.....
Tapi tunggu bersalin nanti jer lah, dah tentunya tahu......
Kalo dapat baby boy, best jugak sebab abah belum ada cucu lelaki lagi.....
Kalo dapat baby girl, okey jugak sebab bajunya cute-cute belaka.....
Lagipun, boleh melaram barang-barang ateh and uda nya.... Hahahahha...
Kalo dapat kembar, lagi berganda bestnya....... 
Ape pun, aku tetap bersyukur dengan kurniaanNya....

No comments: