Daisypath Anniversary tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Anniversary tickers

Tuesday, March 26, 2013

Pra Persediaan......


Semalam lepas kerja, aku terus gi umah mak....
Kebetulan hujan, lama jugak ler aku dok kat umah mak....
Siap makan nasi + gulai tempoyak lagi.....
Sambil-sambil tue, dok ler sembang ngan mak and abah....
Abah pesan supaya simpann duit untuk bersalin......
Pastu abah tanya barang baby dah beli ker belum?....
Aku cakap, awal lagi.....
Kalo da masuk 8 bulan lebih barulah aku beli barang-barang baby.....
Pastu cakap ngan mak, mahal betul set tilam kekabu......
Then, mak cakap beli jer kekabu nanti mak buatkan bantal and sarung....
Mak pesan kalo balik kampung ijam, try tanya kat opah ijam mana ada jual kekabu......
Untuk tilam, mak kata beli jer senang,
Tapi mak buatkan sarung tilam .....
Mak bagitahu kat pasar malam sri rapat ada jual barut, harga pun berpatutan.....
Aku pun okey je...
Tetiba dapat idea best iaitu minta mak jahitkan.....
Alhamdulillah, mak okey jer.......
Sayang mak sangat-sangat!!!!

No comments: